Duktiga Cecilia här ;)

          Publicerad 2008-04-21, 11:03:36 / ♥ Dagbok

Jag är färdig! ;D Känns otroligt skönt :D Äntligen är jag färdig, känner mig typ tio kilo lättare än vad jag var tidigare.

Nu kom Sammy och berättade om rapporten, nu är livet skit igen! :P
Suck! Jag som blev så mycket lättare. Ja, men då är det bara att sätta sig och göra den på torsdag. mend et ska nog gå bra, dock ska den ha varit inlämnad förra veckan, tror jag :S
yeye, det ska väl gå det med. Hoppas jag! :P

Hmm, ja, nu har jag ingenting att göra. Herregud, jag klagar på att jag inte har något skolarbete att göra. Det är ju illa. Ja, ska väl försöka hitta på något. ska se vilka som är ledig nu :P Emma slutar inte än på ett tag :P


pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0