Dumma Cilla!

          Publicerad 2008-04-21, 20:18:48 / ♥ Life and music!
Nu har jag sovit igen, att jag aldrig lär mig. Måste iaf ut på en promenad nu. Annars dör jag, bara lyssna på mp3 och gå i detta fina väder. Är väl lite kallt nu men vad tusan, är det kallt är det bara skönare.

Imorgon måste jag på skolan för en lektion, har iofs fixat en bil så det är ganska lugnt, måste dock vara kvar lite efter tio eftersom att vi ska prata med våran handledare om rapporten. Ska dessutom göra den på torsdag, det är hundra nu. Så den kommer förmodligen att bli klar då till fredag. Då har man det från samvetet.

Älskar Fronda - Du betyder ingenting den är så bra!

Nej, ska ta på mig kläder sedan dra mig utåt :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0