Försov mig igen!

          Publicerad 2008-04-14, 14:47:56 / ♥ Dagbok
Försov mig igen, det värsta är ju att jag vaknade av ett sms kvart över tio eller något! En kvart efter att bussen har gått!
Så här sitter man då med världens sämsta samvete och har absolut ingenting att göra.
Vet inte om jag ska börja på mitt svenskatal eller något. Eller kanske äta något, har inte ätit något idag! :S

Mår så dåligt över att jag spenderade mycket pengar ihelgen! Inte bra, kan dock inte hålla mig då jag väl har kommit i gång med att shoppa!

Får en illamående känsla varje gång, det är ju inte så illa men varje gång du hör av dig så känner jag hur jag börjar må illa! Känns som om att jag sitter där som i ett fängelse och kan inget göra eller säga. Det är så hemskt att jag bara kan skratta åt det. Känner mig riktigt instängd, vill bara skrika men jag kan inte! Usch för dig!

Nej, tur att My ska ringa ikväll så får man prata av sig idag, mycket som har hänt idag, inget känns lika säkert längre.

Blir nog inge Vänersborg för min del, får nog ta det när (och om) jag får något jobb. Har inte råd just nu då det är så mycket som händer i framtiden. Plus mitt stora misstag till shopping ihelgen.

yeye, ska väl se vad jag hittar på nu, ska hämta mina papper och skriva mitt tal så jag kan skicka in det till Karin så får hon tycka till om det.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-04-15 | 17:25:05

Sötis! Ska du på 50 dagars imorgon?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0