Första inlägget

          Publicerad 2008-04-01, 22:26:36 / ♥ Dagbok
Som sagt, invigning!
Har skaffat blogg, tagit bort den, skaffat igen och tagit bort igen men idag insåg jag att det är lika bra att ha en :) då jag ändå skriver så mycket diarium på apberget.

Sitter och försöker komma på hur tusan vi skulle lägga upp ett arbete som vi hade i svenska b för vääääldigt länge sedan :/ kommer fan inte på något så även om jag är pepp till att börja med skolarbeten så kan jag inte. vilket är lite tråkigt!

Måste fixa något att kunna argumentera om på svenska c också, men Cecilia tycker inte så mycket om saker och ting och behöver inte säga sin mening så ofta. Därför blir det så jobbigt att kunna ha något att argumentera om. Vill ha något som jag brinner för att prata om, men hur mycket är det.
Får kolla in aftonbladet osv för att se om jag hittar något.

Åh, har köpt så mycket grejer under den senaste tiden, känns både bra och dåligt ;P Har dock inte fått allt heller, älskar bikinin jag har köpt.
Sen har jag sån tur att jag slipper skicka tillbaka allt, för det mesta passar det från början :) hade turen med skorna ska jag säga, trodde att storleken skulle vara lite för små men 36 passade helt utmärkt :D

Nu ska jag se hur det går med engelskaboken :) Jobbigt!


image1
(Frida, Julia, Jag och Barbro i 9an)
Snart står man där igen och har gått igenom ett steg till i livet, studenten ligger i luften :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0