Första och sista lektion

          Publicerad 2008-04-22, 10:07:18 / ♥ Dagbok
Nu var svenskan slut :) så snart får jag åka hem, ska bara prata med min handledare. Kan köra lite lugnare hem än vad jag gjorde hit :P Sov till tio över åtta så det blev lite stressigt då jag åkte från Dorotea fem i halv :P
men jag kom ju hit iaf och bara fem minuter försent :P Så det var bra gjort tycker jag!

Nu vet man hur man ska skriva en cv :P borde ju söka jobb på fler ställen, känner mig dock inte motiverad vilket inte alls känns kul. Vill ju ha ork för framtiden och försöka få ordning på jobbet.

yeye, ska leta åt Karin Stenman.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-04-22 | 12:06:12

Gör det :) kvart i 11 kommer vi äta då :) köp kycklingsallad :D:D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0