Godkväll!

          Publicerad 2008-04-09, 23:57:58 / ♥ Dagbok
Har försökt att plugga, går dock inte så bra. Tror min period av pepp till pluggning är över :S kommer att bli tufft på bussen till Umeå på fredag, får nog sitta med bärbara och skriva på min bokrapport till engelskan. Utnyttja tiden då man ändå inte kan göra något.

Har sovit ikväll också, inte bra, inte bra. Ska försöka lägga mig nu, tror att staden och framtiden som är ämnet jag har prov i imorgon är efter lunch så jag hinner plugga både i bussen och på skolan. Hon säger ju ändå att det är ett läxförhör så (dock är hennes läxförhör alltid enorma).
Fick veta idag att anledningen till att vi inte kan åka till Stockholm är för att förra årets sp tog pengar av oss (på något vänster) och åkte hela klassen när resan egentligen är gjorde för kulturare. Så något praktiskt får vi inte utav denna kurs, får inte se det var har studerat nu i två år. Lite tråkigt ändå!

Ska lägga mig i sängen igen. Sen jag kom hem så bytte jag till mysbyxor och la mig under täcket :) skönt. Dock inte bra för man somnar men ändå ;P
Hann säga hej till kb också :P

Oh, har inte ens märkt att mitt öga har slutat att rycka :P härligt! Kanske behövdes lite sömn ändå :) det var bra obehagligt där ett tag! :/

yeye! Ska gå nu! :) hade bäst!
pusshej!

image21

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0