Godmorgon, godkväll :)

          Publicerad 2008-04-04, 21:29:14 / ♥ Dagbok
Nästan nyss vaknat, ville säga godmorgon men det stämmer ju inte :P
Hade det varit en planerad hemmadag så skulle jag inte alls vara lika trött, då skulle jag ha sovit ut, dock klev jag ju upp i tid och allt så jag kunde som inte riktigt sova ut :/ Det känns som en missad dag av utvilning men vad tusan!

Skulle hyra film dock blev det så att man kom hem med tre köpta istället :) det går ju det också. Ska iaf se en eller två med syster ikväll. Äta morotsgodis :) mumma! Lät som om att jag menade morotsmos eller något blandat med socker men det är faktiskt bara en skalad morot :P värre än så är det inte för er som tänkte som jag :P

Funderar på en ny telefon, skulle vilja sälja min egen men den har ju fått sig en och annan smäll :/ repig är den ju inte :P men den har ju lite skönhetsfel ändå :S
Får se om det finns någon intresserad, min bror kanske. Han brukar ofta vara det. Och en och annan tusenlapp skulle inte skada. Det är faktiskt bra att ha en bror som alltid gör sönder sina telefoner :P vet inte hur många av mina gamla som han har köpt ;)

Yeye, nu ska jag röra på mig ;P kanske ska ut på en promenad innan man ska se film. sen kanske man drar ut på en till efter. Huvudsaken man har sällskap av antingen syster eller en mp3 :)

Har en superduper helg alla! Ska väl vila ut till nästa helg ;P ( en dålig anledning till att få sova mycket ;) )

<3 till min Emma! :) bara för att du är du och för att du är så underbar!

Pusshej!

Roligt med bilder tycker jag :)











orka inge mer :P hejhopp!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-04-04 | 22:41:03

:] - kom du ihåg denna?
":] - en dvärgsmiley som gärna vill vara din vänn" ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0