Godmorgon :)

          Publicerad 2008-04-05, 13:46:17 / ♥ Dagbok
Hej! :)
Jag och syster funderar på att gå och köpa oss en glass var :) kanske mest för att man får lite sommarkänsla av att göra det, men det är ju gott också :)

Sen kanske man åker och hälsar på farmor, vet dock inte. Hon skulle uppskatta det iaf.

Plus att imorgon SKA vi fika! Jag måste kliva upp så att det känns som någon mening att göra det. Det känns inte så värt att fara och ta en macka vid 12. Man kan lika gärna äta frukost om man far och fikar.

Yeye, nu ska jag göra mig i ordning för att sen ta mig ut en sväng :)
tittade just ut genom fönstret och det snöar igen :/ skit!








Kommentarer
4 KOMMENTARER   


Mor säger:
    2008-04-05 | 16:07:03

Hej,
snyggt och snygga bilder.
Kram

Ida säger:
    2008-04-06 | 00:07:44

Hey!
jag såg din syster och du vara ute och vandra idag, vet inte om du såg mig. Jag vinkade iafall ; )

Emma säger:
    2008-04-06 | 11:34:15

Nu är jag hemma och skriver :D

olivia säger:
    2008-04-09 | 22:57:33

herrejävlar vad daniel ser skum ut på karaoke-bilden.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0