Hejhopp!

          Publicerad 2008-04-15, 18:56:16 / ♥ Dagbok
Klassträff imorgon + 50-dagars ;D snart går man ut ;D

Pratat med Anna, Maria, Andrea och Emma :P men nu vet jag iaf vad som händer, Maria svarade på miljoner med frågor, Emma vet jag inte än om hon kommer och jag och Andrea ska umgås innan jag ska ut med klassen :) Kommer nog bli roligt, ska bli roligt att se Sara på lullen :P hon är dötaggad ;P
Jag med, måste bara fixa med lite grejer.

Ska ut och ragga ett tag nu sen ska jag fortsätta med mitt tal :)

(jag och Emelie ska ut nu som sagt)
e - klockan åtta börjar träningen
c - men då missa vi ju camping?! (väldigt ledsen)
e - HAHAHAHA! Du börjar bli så gammal!

Vet inte hur många gånger min syster har kallat mig tant idag :P
gammtant dessutom :P hmm, älskade syster!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0