iiih!

          Publicerad 2008-04-22, 13:24:02 / ♥ Dagbok
Svenskaskrivning imorgon, nu börjar det sjunka in :/ Undra hur tusan det kommer gå då jag inte ens har analyserat klart hela häftet :/ mitt fel, jag vet!
Köpte en sallad som inte såg allt för god ut.

Btw så kom jag hem igår vid typ ett :) Först blev det en promenad med KB sen fick vi åka lite bil :P först var vi och snurra runt i Dorotea sen helt plötsligt så var vi i Vilhelmina ;) Fick lyssna på musik som bringa minnen i mitt huvud, onda men kära minnen!
Trångt var det i bilen och jag förlorad brottningen som jag och KB hade med tummarna dock vann jag sten, sax- och påseduellen ;)
Sötast var ändå du! :] du, du, du! Typiskt!

Ska snart köra bilen till hotellet, mamma behövde den snart. Sen blir det till att ta mercan till Hoting för att hämta min älskling. Om den nu är färdig.Har ringt pappa fem gånger sen klockan elva och han svarar varje gång att han inte har ringt än så jag sa att han kunde ringa då han väl hade ringt ;P Smart va! ;)


Nu är det ju så att den inte är lika fin som denna :P den har lite mer lull lull denna ;P men det är samma färg och samma underbaring!


Syster går till halv fem idag, lite tråkigt ändå. Hatar att vara ensam, det är så tråkigt! :S yeye, ska väl hitta på något nu, antar jag! Är så göralös!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0