Köttsoppa med klimp

          Publicerad 2008-04-07, 17:50:28 / ♥ Dagbok
Klimp har jag älskat sedan jag var barn och idag ska mamma göra köttsoppa för att jag ska få i mig något. Kan bara sippa på soppan för att få i mig lite.
Usch, hemska dag!

Morfar och morbror kom på något som jag ska prata om på svenska C talet, kommer att bli super, eftersom att det är en grej som handlar om Dorotea men som rör oss som bor på burströmsbacken.
Så ska passa på nu när jag är sjuk att fråga morfar om allt om gruvan osv. Jag som aldrig ser fram emot sådant tycker det ska bli jättekul att prata om det.

Nu ska jag hä i klimpen :)
puss
hej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0