lördagen

          Publicerad 2008-04-13, 13:45:55 / ♥ Dagbok
Blev mycket att dricka, inte för mycket så att det blev illa men så att man blev sådär lite glad iaf :)
det var jättekul igår, mycket roligare än på fredagen :P Sen träffade man Leif också som jobbade där :D det var kul.

Är förälskad i min jacka också, älskar, älskar, älskar den. Den är så skön :) Sen då jag skulle hämta ut min jacka så gav han mig först fel jacka. Tänkte NOOOO min jacka som är så fin och redan borta. Förklarade hur den såg ut och vad som jag hade hängt upp med jackan och då hittade dom den. Pustade ut och gick :P
Då bar det av till max :P jag var hungrig :P kanske därför jag inte är lika hungrig nu än vad jag var igår :P

Nej, nu ska jag göra i ordning mig så att man ser ut som folk och vänta på att bror kommer ner och håller mig sällskap innan jag ska med bussen, lite tråkigt att vara helt själv ända tills man ska åka, hoppas bror kommer snart. Måste handla något att äta också till bussen :)

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2008-04-13 | 17:59:56

Åh, max efter krogen är typ helt underbart. MMMM.
Vart hade ni varit nånstans? :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0