Måndag

          Publicerad 2008-04-21, 09:05:44 / ♥ Dagbok
Då är man här igen, på skolan! Inte så kul kan jag tala om, ska dock försöka att peppa mig själv till att göra bokrapporten i engelskan. Tror nog att det kan gå, hoppas det iaf.

Det är så sjukt att se allt, fortfarande, efter allt som hänt. Dock vet jag, hoppas jag hur det egentligen är. Hoppas verkligen inte att det är något spel. Om det är det, tar jag bokstavligen livet av mig!

Nej, nu ska jag återgå till mitt arbete, okej, helt ärligt har jag inte ens börjat än ;P men snart så! Har ingen ork till att skriva värsta novellen nu...

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0