Möblerar

          Publicerad 2008-04-08, 15:09:24 / ♥ Dagbok
Yes, dock går det dåligt ;P Så jag tog en paus. Kommer ingen vart och det blev verkligen inte bra :P Morfar kommer nog inget idag skulle tro, orkar inte ringa och fråga heller, ganska skönt att vara hemma ensam.

Sitter och funderar på vad jag önskar mig i födelsedagspresent (vet, det är långt kvar) men jag tänkte fråga mina päron om de ville slå ihop den presenten och studentpresenten så kanske man kan ha en egen dator snart. Känner värt både nu och i framtiden! Så sitter och funderar på lite grejer men jag har inte hittat något än, vill ha en med en kamera på också, känns roligt :D jag som har köpt minst tio webkameror i mitt liv. Dom går alltid sönder, ser hur min syster behandlar den vi har nu :P "oj där åkte den i golvet"
Yeye, får se! Ska lägga ut själv så att jag kan få den jag vill ha.

Åh, gruvar mig för att gå tillbaka till rummet :/ men, går väl dit nu ändå!

pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0