Morning comes in paradise

          Publicerad 2008-04-03, 21:22:07 / ♥ Dagbok
Ja, så länge jag inte får hjälp av någon så är det tusan inte kul att skriva heller ;P Vill ju få den fin, så som jag vill ha den!

Har apberget alltid gett ifrån sig ett ljud när man får meddelande eller gbinlägg? :S har inte hört det förrän nu.

Jag vill till borga ihelgen, men det är ju så dåligt väder typdligen så det är ju ingen mening :/ känns jättetrist!


Borgafjällen toppenställen!


Nu är det bara en vecka kvar sen kommer jag att åka till Umeå, känns som en liten semester på något vis, har aldrig bott där över en helg förutom då vi åkt dit för att bo på hotell. Nu ska man ju bo hos broder Daniel och ha kul utan stress eller något :)
Känns så härligt att man kan ta några timmar att shoppa utan att känna att man måste skynda sig. Vill försöka hinna med en bio eller något, hoppas någon är pepp till att fara med mig :)

Nej nu ska jag ta en tallrik med müsli och yoghurt! Kan då säga att mitt sockerberoende är nästan lika med noll nu :P är inte ens sugen på att köpa godis :) Känner mig så stolt!
Åh, börjar bli som Emma ;P tänker inte bli beroende :P hihi! Puss på dig Emma! :) min balkompis! <3

Nu ska jag gå! ;) Pusshej folket!






Lägger upp lite fjällbilder så får ni mysa av tanken! :) Det är så underbart och stärkande i fjällen! ;)


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-04-03 | 21:57:42

Du och jag, vad det än gäller går vi hand i hand. ;) Puss på dig med balkavaljern :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0