Musik

          Publicerad 2008-04-09, 15:53:04 / ♥ Life and music!
är det bästa jag vet, har nyss spelat gitarr i en och en halv timme :) Går ganska bra nu, han blir imponerad ;D Roger är rolig! Sen är han snäll också för jag får alltid sluta tidigt också! :)

Mitt ögonlock rycker jättemycket :S hur kul är det!

Engelskaredovisningen gick bra, ganska inte bäst men ändå bra. Gjorde den ju iaf ;P
Staden och framtiden gick väl sådär :P jag och Keit sa ju något iaf, var inte så stor uppgift som jag trodde att det skulle vara.

Seriöst, det känns som om att mitt öga håller på att rycka ut :/ Obehagligt!

längtar då iaf till nästa vecka då jag får hålla mitt tal :) ha rinte så mycket att skriva :/ märker att jag drygar ut allt :/ har tråkigt, Emma tråkar ju bara med tyska ;P

nej, pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-04-09 | 17:51:32

Vadå följ då? ;P
Hehe deutsch is sehr gut :)

Emma säger:
    2008-04-09 | 20:48:30

Muppity! Update you know ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0