När orken sviker

          Publicerad 2008-04-08, 12:41:08 / ♥ Dagbok
Har inte så mycket ork men jag måste ändå få saker gjorda. Inte konstigt egentligen att folk aldrig blir frisk om de en gång blir sjuk. För man har allrid något att göra (iaf jag) och då kan man ju inte precis vila.

Klockan börjar bli så mycket och jag som har sagt att jag ska städa nu i nästan en vecka har faktiskt satt igång. Har plockat ur hela sängen så en tvätt är på G plus att jag vädrar allt annat. Nu ska jag försöka hålla det snyggt också, för tom min garderob är städad så det känns ju mindre bra att slänga allt på min "klädstol" då.

Tycker morfar kan komma nu så vi får gå igenom allt som ska hända i Ormsjö. Han har nog fått veta mer än vad det egentligen står i häftet jag har.

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt rum, ska göra så mycket jag orkar idag, annars får jag väl hyra in mig i gästrummet.
pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0