Natti

          Publicerad 2008-04-08, 21:59:12 / ♥ Dagbok
Ja, det är ju kvällen nu och jag har inte gjort klart redovisningen. Blir själv imorgon så jag måste komma på en massa annat att kunna prata om.
Så det blir nog morgon innan jag är färdig. Men men, lathet straffar sig alltid. Har dock hållt på med skolarbeten hela dagarna och kvällarna känns det som. Never ending!

Så nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och rita och skissa upp mitt trygga bostadsområde (yeah, kulkulkul ;P) sen ska jag försöka sova.
Hatar onsdagar, fullt schema plus att det är väldigt tråkiga lektioner. Usch!
Dock får jag träffa Emma imorgon, man behöver helst en daglig dos av henne och nu har jag inte träffat henne på fem dagar :O inte bra, inte bra!

Nej, godnatt folket ni som får gå och lägga er nu, ta vara på den chansen.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2008-04-08 | 23:02:26

åh, det låter fint. Plommon är snyggt som färg!
När är eran bal? För det kanske händer att jag kommer dit om jag inte har nått bättre för mig :)

Haha, en kille från San Francisco som jag träffat.. typ :]


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0