Nytta :)

          Publicerad 2008-04-26, 15:32:15 / ♥ Dagbok
Har hämtat bilen, tvättat den helt och hållet och håller på att ladda batteriet nu. Den är så gott som ny. Första kvällen hemma så måste vi ju skämma bort han lite :) Det förtjänar han som har stått där borta så länge med en massa främlingar.
Så jag och syster ska köra lite med han så att han får se gamla Dorotea som han inte har sett på länge :)
hihi! ;D  Jag vet, jag är knäpp!

Har iaf kortjeans på mig och ett linne. Farligt att ta av sig kläder innan isen är från sjön men det är ju så härligt ute :) När det är mer sommar ska jag och syster stå ute och tvätta bilen i bikinis ;D då blir man nog brun :) med min nya gula bikini :)

Syster och jag har kommit fram till det blir middag på en pizzeria. Kanske :) vi får se. Annars skulle jag gärna ha gjort tacos igen :P även om vi åt det i torsdags :P

Vet inte varför jag är på så bra humör :) konstigt :)

yeye, ska gå och hitta på något. Vill spela kubb men det vill inte syster och hur kul är det att spela kubb själv :O :P

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0