Onödig bloggdag!

          Publicerad 2008-04-21, 12:58:02 / ♥ Dagbok
Skriver inte mycket, inget viktigt eller något som är kul :P så jag fattar inte ens varför jag skriver. Dock är det ju någonting som drar mig till att skriva blogg.se så något finns det ju att skriva tydligen. Bara det att jag skulle behöva komma på vad det är ;P

Jag och Emma har varit ute på promenad :P jag köpte chokladninisar, deru! Sen träffade vi Sabitha på våran lilla promenad, det var trevligt! :) Hon är snart hos optikern.

Tror jag ska gå på svenskan för att ta närvaro sen ska jag nog ta 2an hem för att förhoppningsvis göra lite läxor :) har ju faktiskt gjort engelskan färdigt så nu känner jag mig pepp till att plugga :P vilket aldrig är fel.

Skulle behöva att hon som piercade mig skulle få känna på min navel för att känna om min kropp stöter ut smycket, men jag vet fan inte vad jag ska säga till henne :P
- Hej! Tror du att du kan ta på min navel för att känna om allt går bra för min piercing?
Det låter ju perfekt, satsar på det då ;)

Imorgon är nog bmwn färdig, då får jag äntligen köra den igen, längtar som bara den! kommer att bli härligt!

Nej, nu tror jag att jag ska bespara era öron, de lär väl blöda efter mitt svammel! :P

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2008-04-21 | 17:35:18

Bloggen är typ beroendeframkallande :P

Emma säger:
    2008-04-21 | 17:54:35

Instämmer med "Lisa", det är beroendeframkallande.

Ät chokladninnisarna med nöje ;) ät lite för mig med! :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0