Onsdag

          Publicerad 2008-04-02, 15:51:20 / ♥ Dagbok
Då var denna dag avklarad :) känns skönt. Plus att Karin har tydliggjort vad det är jag ska göra med antikenarbetet så nu ska jag hem och göra det :) bland annat! :P

GLASSBILEN är ute och kör :O sommar, sommar, sommar! *nynnar*

Emma håller på att fylla i en ledighetsansökan. För hon ska utomlands :) lyckosten! Nu springer hon iväg, i all världens fart för att lämna den igen :P

Kuratorn här är den bästa som finns. Hon är helt underbar och det känns så bra då man får prata av sig. Fick veta lite grejer som var lite oroväckande men tydligen så var det mindre farligt nu. Dock känns det bra, en bekräftelse på att det går framåt.

Nu tycker jag att pappa kan komma ( istället för att skriva pappa så skrev jag packa först. Antingen brinner jag av längtan till att få resa eller så är jag helt enkelt trött :P )
Han sa att han skulle komma för en halvtimme sen men han kommer inte :/ huvva, pappor ska ta en sådan tid på sig :P

Suck! Har tråkigt, vad skulle jag ha gjort utan Emma! :) min ängel!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-04-02 | 17:49:25

Sötnosen min :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0