Ormsjö

          Publicerad 2008-04-07, 19:44:41 / ♥ Dagbok
Älskar det stället och inse hur mycket som har hänt och kanske kommer att hända där. Sjukt det där med ormsjöolyckan, att det faktiskt har skett en olycka så stor bara nedanför där vi bor. Att de la upp de som drunkna på andra sidan vägen av  "våran" backe. Att vi har en massa kort från den morgonen att mormor fanns då och bevittnade slutet av händelsen.
Nu kanske de ska gräva en gruva precis ovanför där vi bor på våran mark och gruvan kommer att sträcka sig så långt ner som till huset längst upp på backen där vi bodde. Allt i lilla ormsjö. Vet inte, men som vanligt får jag panik och tror att hela ormsjö kommer att förstöras :P då skulle jag avlida!

Förstår än mer nu hur Emma kan bli så beroende, det är verkligen skönt att skriva av sig, skulle kunna sitta i timmar. För inte tvingar jag er att läsa :P

Nej, åter till Nora Roberts och Ormsjö :/ inte kul med ett måste!

Plus att jag saknar bmw, pappa ringde om den idag och imorgon får vi veta hur mycket det ska kosta för att laga vad det nu är som fel.

pusshej!



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0