Plugga

          Publicerad 2008-04-08, 19:59:50 / ♥ Dagbok
Försöker plugga dock går det inge bra :/ Sen är det ju Sverige campar snart också på tv och det måste jag se.

Har klippt pappa nu också, är som familjens lilla frisör eller något. Kul är det iaf.

Vet inte vad det är vi får infon om på staden och framtiden och jag måste fixa redovisningen till imorgon om Keit och Emma inte är där. För säkerhetsskull alltså.
Allt kommer att kännas mycket mindre tungt efter denna vecka. Kommer att ha mycket mindre att göra, känns väldigt bra.

nej nu ska jag gå igen, se på knasiga människor som campar :P inte har jag sett sånna då jag har varit ute med familjen :P

Kortfattat och bra ;P

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2008-04-08 | 20:20:49

Svar: Åh jag veeet!
Hur ser din ut? :]

hade ju helst velat gå med Brendan men är lite svårt eftersom att han bor så långt bort ;D
Så vi ska gå tillsammans typ hela tjejgänget :)
själv då?

J - Theplace. säger:
    2008-04-08 | 20:30:25

Låter som ett roligt program, vilken kanal & vilken tid ? :)
kram .


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0