Skola! :)

          Publicerad 2008-04-02, 12:35:06 / ♥ Dagbok
Sitter på skolan, ska ha engelska nu, eller, den har börjat men jag väntar på min dom ;P
Ska ha bokprat och det är inte min grupp än :) så jag får vara nervös ett tag till :D kulkul :P

Har inte så mycket att göra idag :) inte på skolan iaf
behöver dock prata med kuratorn men hon hade inte tid klockan 12 så jag hoppas att hon kan prata med mig 14.00. Det är så svårt att få in på schemat att kunna prata med folk utan att det ska ta på lektionerna. Det påminner mig btw att jag måste skriva till min musiklärare att jag kanske kommer sent för att jag ska prata med min kurator.

Så, nu var det gjort ;P haha. usch vad tråkig jag är! ;P

Btw så har jag iaf varit nog duktig att jag har hittat en massa fakta om författaren som har skrivit min bok. Boken är ganska kul iaf :P


Detta är min dröm :) iaf en av mina drömmar! Vill verkligen haaa! :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0