Sömnbrist

          Publicerad 2008-04-23, 19:16:47 / ♥ Dagbok
Kanske var det lite för lite sömn som gjorde att jag blev på så dåligt humör, vad vet jag. Är på lite bättre humör nu. Förlåt mamma för att jag var värsta bitchen! :/

Är så otroligt stressad också, Sammy har inte kommit än så vi har alltså inte börjat med rapporten än. Känns inte som om att vi kommer att bli klar än på ett bra tag, förmodligen inte ikväll :/ Det suger ju ganska mycket!

Ingen bmw ikväll heller btw, om jag nu inte redan har sagt det. Så jag kan inte utnyttja min sovmorgon imorgon. Vilket suger lite mer. Hoppas iaf att den är klar imorgon (inget att hoppas på ändå) eftersom att jag har en sådan lång håltimme på fredagar. Men som sagt var, inget att hoppas på.
Vad less jag blir och är. Verkligen inte min dag idag, tycker synd om Sammy. Men jag ska vara på bättre humör, kan bara skrika åt familjen :P det är jag ganska bra på ;P

yeye, vet inte riktigt.

Paulina från Lycksele är så söt :) underbar tjej det där, synd att Lycksele är så långt härifrån, kanske man ska dit på valborg ändå :)

Nej, ska göra lite nytta!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0