Söndag

          Publicerad 2008-04-06, 15:46:13 / ♥ Dagbok
Känner att jag inte har så mycket att skriva
Dock letar jag efter en studentklänning, ska till mamma för att få lite smakråd. Asos är perfekt, inte så dyrt och går man ihop så blir frakten som vanligt. Ska se om jag hittar något, har iaf hittat ett par söta prickiga skor :)


Alla klänningar har mycket volanger, det kan vara sött bara det inte är för mycket :P Sedan ser jag riktigt skum ut i kort klänning :S men om jag har högklackat så kanske det fungerar ändå. Ska kolla läget hur det ser ut i en annan kort klänning med skor som har klack. Ska verkligen satsa på något som jag tycker om. Klänningen jag hade i nian har jag bara haft en gång, vilket är tråkigt! :/ Kom just på att den är kort :D :P hmm. Blir mycket "tänkis" på det (som min syster skulle ha sagt)

Så nu ser ni vilka skor jag ska köpa, de som inte vill ha likadan, låt bli att köpa dem! ;P (med dem blir jag 8,5 cm längre dessutom ;) hihi)

nej, nu ska jag köra syster till affärn sen ska jag till mamma. Önska mig lycka till, kanske jag hittar min drömklänning. Byebye!

(tyck gärna till om skorna! Alltid kul att veta vad andra tycker!)





Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-04-06 | 17:12:48

Nice skor :) Fin fina :)

Ida säger:
    2008-04-06 | 18:46:35

Skorna är toppensöta ! Jag ska nog beställa min studentklänning tonight :)
Kram


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0