Tid

          Publicerad 2008-04-04, 14:46:19 / ♥ Dagbok
Den räcker aldrig till. Nu ska jag iaf följa mamma till jobbet (lät lite konstigt!) Jag ska gå med henne så får jag en liten promenad :)
Skönt! Dock är det lite kallt ute!

Btw, försökte hinna med lite att fixa med bloggen och så var det med det för nu kommer min älskade syster hem. Hon och datorn har en liten speciell relation vilket gör att de inte riktigt vill vara utan varandra. Men jag ska försöka hinna med lite ändå. Till sommar blir det nog ändå ett trådlöst internet och förmodligen en dator som bara är min ;) härligt ändå!

Yeye, ska gå nu! Återkommer! :) bye!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0