Umeå

          Publicerad 2008-04-10, 23:24:36 / ♥ Dagbok
Japp, dit drar det vidare till imorgon :) Härligt!

Vaknade halv tio :S sov igen på kvällen som jag inte ska göra. Dock känner jag mig fortfarande trött så om jag försöker att packa klart så fort som möjligt så kan jag säkert somna innan tolv iaf :) kanske jag inte är så trött imorgon. Dock kan jag sova länge på bussen :) ganska mysigt att åka buss ändå och tro mig, jag har tagit med saker för att underhålla mig själv, bla en liten godispåse ;P både så att det räcker dit och hem :)
Bror kommer och hämtar mig imorgon på busstationen, sen vet jag inte om jag får lämna grejerna och kanske byta om lite innan vi ska ut :)

Tar väl som vanligt med mig för mycket, två par skor än så länge och tre väskor :O jag själv som får bära så det är ju jag som får lida ;P

Sen började Julia att snacka om en så smart grej :D att jag skulle boka in mig på samma tåg som min systers klass när de ska på klassresa ;P sen har jag sovplats hos henne och gratis inträde och åkband på liseberg ;D Mysigt det skulle vara, åker isf om ungefär tre veckor och är borta i åtminstone fem dagar :) Frånvaron lär inte tycka om det men jag tycker om och behöver verkligen det. Alla andra far ju utomlands så varför kan inte jag få fara ner till Göteborg och ha kul då? :P

Yeye, ska väl tillbaka och packa färdigt, vet inte om jag ska duscha också eller om jag gör det imorgon. Har ju faktiskt sovmorgon imorgon :D Undra när mamma kommer hem :) måste fråga om hon kanske kan köra mig så har jag mer tid på mig att slutföra all packning.
Hade bäst folket!

pusshej!









Dom har jag åkt, har dock mycket annat att se fram emot ;)





Jag och karuseller är den bästa kombination i världen!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2008-04-11 | 07:17:46

Hoppas du får kul i helgen! :)

Emma säger:
    2008-04-11 | 09:10:25

Far när jag är borta isf :D då slipp vi va på skolan och sakna varandra ;P

Emma säger:
    2008-04-11 | 15:47:08

http://larkvallens.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0