Hallo bloggen

          Publicerad 2008-07-31, 07:03:34 / ♥ Dagbok

Idag är det fredag, det betyder att det är en dag kvar på sjukan sen är det adjö för, förhoppningsvis en bra tid framöver. Är bra less nu och då känns det underbart att få åka iväg, redan imorgon ;) ska bli skönt, det som står på dagordningen är;

- Star warsmuseum
- Paradisbadet ( har varit där nu nästan varje år så less blir man ju efter en timme men det finns ju alltid möjlighet att ligga ute och sola i gräset vid "strömmen" ;) sen är det bara mysigt att bada :) )
- Shoppa, såklart!
-
gokart, såklart!
- Kinamat

Mycket att göra alltså :) Men det kommer att bli kul, mest av allt att få umgås med släktingen, Jens är bra bäst ändå! Vi ska bo i hans mammas hus eftersom att dom är i deras stuga ute i Själevad, så det blir ganska härligt, ett helt hus för oss själva. Kommer bli skönt att få leva "storstadslivet" lite. Inte för att jag tror att jag någonsin kommer att trivas i städer så är det ändå skönt att få växla miljö lite.
Inte kommer man bara leva "storstadslivet" ihelgen bara heller, utan på måndag då vi kommer hem så blir det till att tvätta sen så bär det iväg till Östersund och bo på hotell i två dagar. Bo mitt vid gågatan och allt. UNDERBART!

Just denna månad kommer nog bli perfekt och vad startar man den inte med bättre än att få sluta på ett jobb som suger och börja på ett bättre? ;P

Ja, ska göra mina två timmar på hotellet sen ska jag hem, smörja in mig i olja och sen ska jag till Ormsjö och sola, shiet vad jag ska bli brun! Det ni!
Sen hoppas jag på att få hinna träffa underbaringen ikväll, om jag hinner. Måste ju packa! ;)

pusshej!


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Sandra säger:
    2008-07-31 | 07:27:41

Vill inte förstöra dagen för dig, men idag är det torsdag och inte fredag ;)

Mor säger:
    2008-07-31 | 22:19:25

Hej

förväntar mig fotmassage i dagarna 2, det är väl ok?

Nä skämtar bara, vi ska ha det kanonbra vi 3.

Vi ses efter helgen.

Kram Mor


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0