Hard work, work

          Publicerad 2008-07-14, 16:57:24 / ♥ Dagbok
Slutade vid fyra eller något sådant. Började klockan sju i morse, skulle så gärna få sovmorgon någon dag, skulle kunna döda för det. Nästa vecka blir det till att vara på jobbet halv sex. Inte kul.

Marknad och munkar idag, kan ju säga att Doroteamarknaden är inte så mycket att hurra över :P

Träffade kusin idag, han har tagit motorcykelkortet nu, eller ja, det hade han ju innan men nu har han tagit mellan :) glad för hans skull. Då han fyllde år fick vi veta att han hade åkt fram och tillbaka till Umeå och klarade uppskrivningen till bilkortet och idag kom han förbi med motorcykeln alldeles själv och då fick man veta att de hade åkt till Östersund och fixat det :P Nästa vecka har de väl varit i Göteborg eller skåne typ och tagit bilkortet. Han är duktig på att hålla saker hemliga ;P

På lördag fyller Emma år :) stora damen. Nästan så att hon börjar bli lite gammal?! ;) haha.
Och nästa torsdag fyller jag år. Skönt att jag får lite sovmorgon den dagen iaf, börjar ju inte förrän vid sex då :) Härliga tider.

Saknar Emma, hatar att jag inte vet vad som händer till helgen, tro mig, slåss för att ta reda på det.

Ska gå till sängen och vila fötterna tills jag ska ut på promenad :)

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-07-14 | 18:37:52

Sötnos, jag förstår det, jag håller tummarna! Puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0