SjusovarCilla

          Publicerad 2008-06-24, 13:14:13 / ♥ Dagbok
Sov för länge idag med, dock vaknade jag faktiskt för ett tag sedan så jag sov inte till ett iaf. Måste ändra på det och det måste gå fort för jag börjar ju jobba på måndag och ska fan inte försova mig. Har ändå nog lite timmar som det är. Ska dock jobba lite på söndag också på hotellet, blir att ta frukosten där, vilket inte är kul, tidig morgon där också. Jag är helt enkelt inte gjord för att kliva upp tidigt. Är nog mer gjord för nattjobb, somnar ju ändå inte förrän vid fyra så.

Kanske man ska gå upp och väcka min syster, för hon sover iaf längre än jag ;P så jag behöver inte ha sämre samvete än vad hon har ;P
MÅSTE kliva upp i tid imorgon :S

Måste även ut och springa idag, måste få det som en rutin, måste, måste.

yeye, kanske man ska klä sig och börja sin dag som snart är slut pga av att Cecilia Jonsson sover alldeles för länge, JÄMT! suck!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0