Vänner

          Publicerad 2008-11-18, 20:09:33 / ♥ Life and music!
Det finns inget bättre än er. Ni är helt underbara!

Åh, en annan bra låt som jag måste tipsa;




Grymt bra låt. Såg att vissa bilder i videon har jag som tavlor :P Får mig att känna så otroligt många känslor, okända känslor, som jag inte har haft inom mig på väldigt länge.

--

Iaf så har jag hämtat upp Frida idag, härligt att få prata med henne lite och umgås. Var ett tag sedan. Hon ska vara stöd för mig då jag klipper mig :P
Även hunnit prata med Vickygumman, skönt att vi får en chans att prata av oss imorgon med. Du är underbar.

Nu har jag bara tänkt försöka vila lite, hjälpa syster och prata med familjen om nästa helg sedan se desperata husfruar. Dom får en att känna sig lite normal iaf :P

Hände en sak idag också som förvånade mig men det ska jag ta någon annan gång ;) hihi

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0