Här sitter jag...

          Publicerad 2008-10-17, 21:04:44 / ♥ Dagbok
...en fredagskväll och gör mest ingenting. Kvällen kommer dock sluta i Svanabyn vilket inte är helt fel.

Har inte gjort mycket alls idag förutom att jobba, hämtat syster, bytt däck på bmwn, kollat att den fungerar, dagen är väl mest en förberedelse för imorgon då Julia kommer. Måste åka från Svanabyn vid typ 9 imorgon så att jag kan hämta upp henne. Blir nog en fika på görans, eller ja, jag ska tvinga henne dit. Sen åker vi nog hem och pratar (göra det som vi är bäst på det vill säga). Kvällen blir ganska lugn, vi ska fara och basta och bada och ta några cider på hotellet. Hon fyller ju 20 år nästa vecka på fredag (jihoooo) så vi tänkte väl förfesta lite nu innan det smäller på fredag ;) haha!

Ja, ska lägga mig i sängen igen. kanske sova någon timme, har sådan ofantlig huvudvärk. Får se när jag ids åka till Svanabyn ;P huvudsaken jag har någon att sova med :)

yeye, pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2008-10-17 | 21:15:06

Ni skulle ha åkt och hälsa på mig i Vmina, synd att det är så långt ;p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0