Hej, hallå!

          Publicerad 2009-04-20, 10:21:43 / ♥ Dagbok
Nu sitter man på jobbet igen, åkte inte från Borga förrän imorse vilket var väldigt tur då älsklingen överraskade mig med spakväll igår :) så vi bubblade och ångbastade och myste till eftermiddagssolen. Åt gomat hela helgen med älgfile, rödvinssås som sammy försökte få till, vilket han lyckades bra med. Nu vet jag vad jag ska önska mig till mat nästa gång ;P

Har varit väldigt dålig med bilder från påsk och så, ska nog sätta mig ikväll med det. Om jag orkar, men ska försöka hitta motivationen. Dock är det väldigt svårt klockan nio på kvällen. Om fem dagar får vi lön, vilket känns jävligt bra, även fast jag har ganska så stora skulder. Längtar mer till nästa då den kommer vara högre än denna.

Ja, ska sätta igång lite smått med förberedelserna för jobbet. Återkommer senare :)

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-20 | 11:34:31

De måste vara något speciellt helt klart <3



Ring du :) ja, sommarn kommer bli super! Puss på dig!

Frida säger:
    2009-04-20 | 19:11:00

In med bilder sen påsken ! Jag vill se (: så nu har du motivation ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0