Lunch

          Publicerad 2009-04-27, 12:02:30 / ♥ Dagbok

Det var ett antal grejer som jag skulle skriva om här i bloggen men har glömt bort allt. Nu kan jag bara sitta och tänka magsjuka då min granne började må illa och åkte hem. Hon trodde det var magsjuka :/ iiih! huvva! KRYA PÅ DIG!

Igår blev det en timmes promenad och imorse vid sex gick jag på en halvtimmes promenad. Ska se om jag hittar motivationen till en timmes promenad ikväll igen, trots att det blir sent. Gick ju iofs ut och gick klockan nio igår så det blev ju sent igår också. Så det borde inte vara något problem.

Annars så har det gått ganska bra på jobbet för att bara ha jobbar i 1½ timme, så dagen slutar nog ganska bra iaf.

Kommer väl på eftersom vad det var jag skulle skriva, så jag återkommer väl senare :)

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0