Torsdagen är här

          Publicerad 2009-04-02, 10:40:45 / ♥ Dagbok

Skulle ju egentligen ha klivit upp halv nio i vanliga fall, brukar åka vid nio för att komma till jobbet i god tid. Men sedan måndagen så blir det lite tidigare, inte för att jag måste, men för att jag vill. Jag missar Ellies tid som valp och den tiden är ju speciell. Så jag klivet upp halv åtta som senast, för då går Emelie till bussen och då passar jag och Ellie på att gå ut på en liten promenad. Väl hemma så la vi oss och sov en halvtimme och sedan flyttade hon in till mamma och la sig i sin korg.

Då åkte jag mot Vilhelmina och har sålt en dubbel nu så jag hoppas att det fortsätter gå bra.

Nej, återkommer senare, ska jobba lite :)

Pusshej!


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-04-02 | 12:51:25

jag längtar till ikväll! puss

Madelene säger:
    2009-04-02 | 14:00:27

DU!

Det är fredag imorrn!! :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0