Beroende!

          Publicerad 2009-08-06, 19:31:46 / ♥ Spel
Jisses, jag är beroende av fia med knuff på king som jag skrev om tidigare. Det är så otroligt kul förutom att det är många som lämnar spelet om det går dåligt för dem. En gång hade en alla tre inne och jag en, jag blev utknuffad hela tiden men inte tusan gick jag ur spelet för det. Ja, jag har spelat det ett antal gånger ;P men det får tiden att gå, många spelar spel för att tiden ska gå. Vi väntar på samtal ganska länge ibland, vilket är riktigt tråkigt.

Well well, det är bara 1,5 timme kvar innan jag slutar. Äntligen! Ska försöka sova ut lite imorgon, är riktigt trött efter att ha jobba 40 timmar på 4 dagar.







(gubbarna är btw väldigt söta, ni ska se hur de går ;) haha. De vaggar fram som pingviner ;P)

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


emma säger:
    2009-08-06 | 19:36:01

så härligt. ska ni göra något särskilt? (: jag är ledig heeela helgen, ska bli himla skönt

Jinet - Cheerleading in my ♥ säger:
    2009-08-06 | 19:36:09

Sv; Okejokej :) Brukar aldrig läsa stina-lees blogg men den är säkert bra ! :)

Hur mår du då ?

kram <3

Jinet - Cheerleading in my ♥ säger:
    2009-08-06 | 20:29:02

Sv; Heheh okej :D Själv mår jag fint , saknar älsklingen jättemycket men annars mår jag bra :)

Kram <3


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0