Godmorgon!

          Publicerad 2009-08-06, 09:56:35 / ♥ Dagbok
Idag har jag en jobbig dag. Först och främst så är det jobb i över 10 timmar (hrmf) och sedan på tre-rasten måste jag på systemet. Om jag inte gör det redan på lunchen, får se. Sedan jobba de sista timmarna och sedan åka hem. Det är sista dagen innan helgen så dessa timmar kommer bli grymt dryga :S Men det ska nog gå bra.

Har inte sovit bra inatt, är hur trött som helst och skulle helst av allt vilja sova en timme eller två till innan jag sätter igång att jobba. Men så är inte verkligheten, börjar om 5 min och det är 35 min tills alla andra kommer hit. Det är så tråkigt att sitta själv.

Nej, återkommer senare. Ska sätta igång!

Pusshej!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


adina :) säger:
    2009-08-06 | 10:56:50

åh, sikken snygg header! :)

i mitt senaste inlägg har jag en bild på min rosa tandställning, titta gärna in och säg vad du tycker :)

Linn säger:
    2009-08-06 | 11:09:54

fin blogg :) hoppas du får en bra torsdag

tove säger:
    2009-08-06 | 17:00:55

hejsan, jag har en fråga på min blogg som jag gärna vill att du ska svara på. Det handlar om Blondiner och Brunetter, vad tycker du är snyggast?



Hoppas du får en bra dag,

kramar ♥


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0