Semester 2009!

          Publicerad 2009-08-03, 10:42:14 / ♥ Dagbok
Jag har varit överallt känns det som, men riktigt så är det väl inte. Jag har dock åkt ca 300 mil bil. Har varit i Umeå, Övik, Skellefteå, Sundsvall, Leksand och Borlänge. Jag har hunnit med bad, shopping, alla bior som har haft premiär i sommar, mys och så mycket mer.

Vi åkte till Sundsvall ca klockan sex i Lördags, jag, Sammy, Emelie och hennes pojkvän Jonathan. Vi hade en chill kväll med vin och kortspel och gick och la oss ca halv ett eller så. Morgonen där på åkte vi på boda borg, vi var där i 2 timmar, klarade 2 banor :P haha. Sammy och Jonathan klarade en till men de såg inte vart stämpeln var så de kunde inte ta någon stämpel :P

Vi åkte vidare, hittade en marknad efter vägen så vi stannade och köpte munkar. Har inte hunnit gå på någon marknad i sommar, varken hemma eller i Åsele. Men munkar hann jag ju med iaf :) Vi åkte in Sundsvall igen och åt lite innan vi gick och såg bion Year one. Den sög, somnade tom i slutet. Sedan åkte vi hem. Det var så ofantligt mysigt så det är sjukt.

Har några semesterlåtar som jag måste lägga ut :)





Kevin Rudolf - Welcome to the World




Henok Achido - Pusher Feat. Sophia Somajo





Nelly P.Diddy & Murphy Lee - Shake Ya Tailfeather



DJ Shadow feat Mos Def - Six Days

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0