Full, minst sagt

          Publicerad 2009-01-23, 22:12:27 / ♥ Dagbok
Full i magen alltså, har ätit så mycket glass att jag nästan mår illa ;P haha. Men det var gott och mysigt till Let´s dance.
Förlåt alla för att jag har varit lite i min egen bubbla, har haft en skitdag helt enkelt. Ska se om jag kan ändra på det så at tjag inte får en skithelg så jag ska nog på badhuset imorgon och simma i någon halvtimma.

Har kommit fram till att om jag ska få min träning att fungera så bir det till att fara dit på morgonen på måndag vid sju och på lördagarna om jag inte jobbar. Annars blir det promenad och att ro här hemma i roddmaskinen och styrke hemma. Schemat är inte så vänligt mot aktiviteter på vardagskvällarna så. Men det ska gå ändå. Jobbar man hela dagarna så blir det mindre snacksätande också och det gör stor skillnad. Ska äta mer frukt och sådant istället. Det är lätt för mig att vända sådana vaner bara jag har bestämt mig för det och nu kommer jag få mer rutiner i mitt liv och det kommer hjälpa gryyymt mycket.

Ska gå upp, hör hur hela huset håller på att gå sönder. Detta är typiskt familjen Jonsson, musik på högsta volym och bara stå och dansa och toka på :P tro det eller ej. haha! Ja, det skulle vara något att filma och visa. Alla skrattar, missar tydligen något :) hörs mer sen!

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-01-24 | 14:15:43

Jaa men de känns som att vi inte har så mkt skola. eftersom för har vi sportlov, sen gå vi 2 v och sen ska vi efter det ut på 3 v praktik och lov veckan efter så vi bli borta 1 hel månad från skolan :P och det är ju så gott som bara 1 månad kvar dit... får panik när jag tänker på de för va rackarns ska jag göra seen?!...



men ändå härlig med ett riktigt jobb! önskar dig lycka till :D

Lisa säger:
    2009-01-24 | 14:16:39

jag som skrev det där tidigare ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0