Nattuggla?

          Publicerad 2009-01-12, 01:40:25 / ♥ Dagbok

Det vet ni ju redan att jag är, eller hur?! ;) och skulle mitt sista inlägg vara vid elva så skulle jag ju inte vara mig själv. Haha. Nej, här sitter jag och laddar ner ett virusskydd åt bärbara eftersom att päronen inte duger till. Det går ju inte att skita i virusskydd men det fattar dom inte heller :P

Sen hade jag turen att min släkting var ute på msn så sitter och pratar med han nu ja :) Var länge sedan och vi tycks ha samma problem så det känns super detta med lite nattsprat. Tack Jens!

Nu är halva virusskyddet nere, snart så ;)



c

83% ;) går undan.


nej, återkommer senare :P


pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0