Storshoppa på ica

          Publicerad 2009-01-21, 19:31:24 / ♥ Dagbok
Försökte hitta något som jag var riktigt sugen på men hittade ingenting förutom en glass som såg god ut. Men den är nog inte så god som den såg ut att vara. Önska det fanns den där ben&jerrys glassen som verkar så god. Jag är ett glassmonster. Den får duga den jag har, ska njuta den ändå.

Nyäten och mår bättre nu ikväll faktiskt. Dock känner jag att jag skulle behöva ta nässpray igen snart men ska dra ut på det så länge jag kan då jag redan har knarkat den som en tok idag. Vill kunna sova inatt också.

Nej, ska gå och suga på lite halstabletter och kolla igenom tidningen jag fick med posten igår. Ta på mig myskläder och bara mysa genom hela kvällen för imorgon ska jag vara helt friskus!

pusshej!

c

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Lisa säger:
    2009-01-21 | 20:10:23

Ja vi ska till Sthlm och busa! :) blir en dag på grönan, sen ska vi på sprit och vin historiska museume samt calsberg för ölprovning så det är fullt upp ;)

jaså, vars ha du fått jobb då? :D och jag få gratulera!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0