Halebop sommarkampanj!

          Publicerad 2009-06-30, 14:35:51 / ♥ Dagbok

Laddade mitt kontantkort tidigare för att få gratis sms till den 31/8 men fick inget sms om att jag har den kampanjen. Så tänkte ladda en gång till nu då och gick in på halebop. Som tur var kom jag in på info och såg att man kunde slå ett visst nummer (*101*4#) för att kolla om man hade kampanjen, vilket jag hade. Vissa gånger har man tur, annars hade jag varit 200 kr fattigare just nu, helt i onödan :P

Så nu vet ni vad ni ska trycka in om ni inte heller har fått ett sms som bekräftar att du har fått kampanjen :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0