Midsommar!

          Publicerad 2009-06-20, 01:50:10 / ♥ Life and music!
Min midsommar har inte varit den bästa, planerna med båten gick inte alls. Det har varit riktigt skit trots allt. Nu sitter jag hemma, alldeles själv, har fått i mig x antal cider, halv flaska vin, några groggar och typ tre öl och känner absolut, nada! värt. Kunde lika gärna ha varit nykter så hade S sluppit cykla med mig på pakethållaren upp för hela samhället.

Ska tvätta bort sminket, ta mig lite go mat som vi lagade idag, bädda ner mig, se på en film och somna. Förhoppningsvis så vaknar jag inte då S kommer hem, han ska ju som vanligt på efterfest. Jag är så olik han på så många vis, är nöjd vid tolv, då kan jag lika gärna gå hem och mysa. Oftast far jag ut för att träffa mina vänner, behöver inte drickat, är nöjd med sällskapet.

Jag har insett, som jag har gjort så många gånger, att det inte alltid blir som jag vill. Jag är väl bortskämd då det gäller det. Men min framtid kommer nog inte se ut som jag har trott. Önskar att du hade kunnat sjunga denna låt för mig, med mening, att du menar det från djupet!



Nickelback - I´d come for you

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Ulliz säger:
    2009-06-20 | 12:31:04

Glad midsommar Girlii!

Andrea säger:
    2009-06-20 | 12:39:40

jag jobbar fram till klockan 6 ikväll på turistbyrån, kom förbi om du har lite för dig :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0