Mobilblogga!

          Publicerad 2009-06-15, 13:22:19 / ♥ Dagbok
Är det bara för mig som det inte fungerar? Lätt sur jag blir! "Palla inte" som älsk skulle ha sagt :P kanske någon kan hjälpa mig med mobilbloggandet? Någon kunnig som vet?

För övrigt letar jag bilder febrilt, köpte en design för ett bra tag sedan och har ju inga nya bilder, är så dålig på att ta bilder. Måste nästan be folk skicka över lite bilder så man har. Känns så dumt, får nog betala tjejen så hon åtminstone får betalt för designen så får jag försöka leta bilder udner tiden. Vill ju både ha den klar och betala henne. Huvva, att man alltid har så lite tid! :/

Idag går det trögt, längtar till rasten, då ska jag in på samhället och fixa lite ärenden :)

Pusshej!



Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Yrla Virvla VirvelFlicka säger:
    2009-06-15 | 14:56:37

hur stökigt är erat kök? :o kolla min blogg så får du se hur vårat ser ut xD


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0