Bil

          Publicerad 2009-03-23, 10:46:59 / ♥ Min framtid!
Jag vill ha en bil och inte vilken bil som helst. Min första bil ska vara en pärla. Så jag sparar hellre in pengar och köper en riktigt fin bil till sommarn än att köpa en bil nu om någon månad bara för att köpa en bil. Det känns som att så som läget är just nu, klarar jag av att ha ett tag till. Tills jag har råd med en riktig bil.

För jisses vad många fina det finns på blocket just nu. Har ju en favorit men nere i skövde och ingen som jag kan köpa just nu så den lär väl ryka ganska fort :/ känns som en riktig Cillabil. Men som sagt, det får vänta :/

ja, återgå till jobbet! :) har saknat att jobba, helgen slog inte veckorna på jobbet.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-03-23 | 11:19:50

saknat att jobba ? shit då måste helgen ha verit hemsk ;p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0