Lunch

          Publicerad 2009-03-11, 12:28:10 / ♥ Twilight Saga ♥

Min första lunch i köket :) det är så litet kök och passade på idag då hälften var på pizzerian :P min keso/gurk/morotslunch. lättsamt att göra, tråkigt att äta, gott men tråkigt. Vilket samtalämne, min lunch. Väldigt intressant.

Inget sålt nu på morgonen, dock har inget sålt nu på morgonen så det går ju jämt ut tråkigt nog :/ Hoppas att dagen vänder och blir bättre.

Läste mitt första kapitel i Så länge vi båda andas och jag är redan fast. Hon är så grymt duktig på att skriva Stephenie Meyer. Tycker absolut att alla ska läsa Twlightserien, så mysiga böcker och jag har haft turen att läsa under de bästa omständigheterna dessutom.

Ska väl återgå till jobbet, önska mig/oss lycka till!

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0