En sak är då säker!

          Publicerad 2009-05-18, 17:42:20 /

Livet är inte rättvist.



Jag har hittat Robinson-Annas blogg. Hon är min favorit och jag vill absolut att hon ska vinna, håller tummarna för henne.


Utöver det så känner jag mig yr, det är så konstigt för hela helgen varje morgon har jag varit jätteyr och mått superilla. Mor trodde att det var att jag dricker för lite och det kan iofs vara sant för nu när jag tänker på saken har jag inte alls druckit så mycket som jag brukar göra. Sitter med en flaska idag, har druckit nästan två. Får så ont i ögonen av att BARA stirra in i dataskärmen, eller inte ont men det känns obehagligt och konstigt. Vet inte om jag håller på att få ålig syn eller vad det är. Ska kolla upp det där.

Nej, usch, nu är jag less! Vill sluta! :/

"-Men har du ingen moral i kroppen, människa!
- Förlåt!
-Uuusch!"

HAHA!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0