Eurovision

          Publicerad 2009-05-12, 22:12:54 / ♥ Dagbok
Jag har suttit nu och kollat igenom diverse bidrag och vissa är ju patetiska. Sjukt ju! Sverige sticker inte ut alls tycker jag, vilket är tråkigt. Men jag hoppas att jag har fel. Hade ju varit kul om vi skulle vinna igen. Men min favorit är fortfarande Norge. Det står jag fast vid tills vidare, tills jag har hört alla bidrag :)

Är å ofantligt trött men ska inte lägga mig än, ska härda ut ett tag till innan det blir sova, SKA upp tidigt imorgon. Måste det, haha jag måste var den största sjusovarn som finns. Att sova är bland det bästa man kan göra.

Snart lär jag väl ska få mina paket, ska även se om jag kan lägga upp lite videor och bilder på Ellie då hon jagar såpbubblor.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


ronja säger:
    2009-05-13 | 11:51:26

ja förstod mig inte alls på sveriges bidrag iår. tycker d ha vari tal om en massa bra bidrag men tydligen valdes de inte..:(


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0