Just det ja...

          Publicerad 2009-05-08, 15:24:20 / ♥ Ytligt!

Tänkte lägga ut lite bilder på håret då det är några som jag inte träffar irl som ville se. Gjorde en massa miner på korten så det tog vi bort :P haha. Klippte nästan inget då jag ska spara ut. En frisör brukar ju annars klippa av hur mycket som helst iaf även fast man ber dem att inte göra det. Blev så glad då hon gjorde som jag bad om. Frågade dock innan om hon tyckte att mitt hår såg nött ut, i och med att det inte gjorde det så toppade hon bara. Hon tunnade ur det lite och klippte inte upp utan toppade lite där också. Blev nöjd med slingorna. Blev lite dåliga bilder dock, får ta bättre sedan i bättre ljus :)

Tror dock att jag ska göra fler, vad säger ni? Vill bli lite ljusare. Något tips tills senare, någon som kanske är lite mer kunnig och påhittigare än mig ;P









Pusshej!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-05-08 | 19:45:38

det blev fint med lite slingor, lite sommar! (:


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0